W czym mogą pomóc artykuły promocyjne?

Gadżety reklamowe, służą dużej ilości firm, nieistotny jest tu rozmiar przedsiębiorstwa, są ważnym elementem działań marketingowych firmy. Są pomocne przy promocji zarówno wśród przyszłych, jak i obecnych klientów. Można je podarować pracownikom, kontrahentom lub potencjalnym klientom podczas dużych imprez branżowych – np. targów czy konferencji, wtedy są niezwykle użyteczne. Odpowiednio zaprojektowane artykuły promocyjne mogą zapewnić przedsiębiorstwu rozpoznawalność i być świetnym sposobem na dalsze polecanie usług firmy. Aby gadżet działał tak, jak powinien musi przede wszystkim zawierać nazwę lub logo firmy i być wykonany w barwach kojarzących się z marką. Można pomyśleć też o przedmiotach, które są bezpośrednio powiązane z działalnością firmy lub przynajmniej trochę będą się z nią kojarzyły.

Pomimo dużej liczby oferowanych gadżetów, wciąż są takie, które są najbardziej skuteczne i najczęściej wybierane przez firmy. Wykorzystanie gadżetów reklamowych przez firmy jest sprawdzonym sposobem promocji i może być skuteczną i niskobudżetową metodą na szybkie wypromowanie się. Wszystkie gadżety reklamowe sprawdzą się nie tylko podczas dużych akcji promocyjnych, ale także na co dzień.

Najskuteczniejsze artykuły promocyjne

Wybór najlepszych gadżetów reklamowych, które będą jednym z elementów marketingu firmy, zależy przede wszystkim od pomysłu, inwencji i wysokości budżetu, który firma jest gotowa na to poświęcić. Najlepszą opcją nie są ulotki reklamowe, najskuteczniejsze są właśnie pomysłowe upominki reklamowe, które nie będą wrzucone do pierwszego napotkanego kosza, tuż po wręczeniu, ale będą trwałe i przydatne.

Najpopularniejsze są niezmiennie długopisy z nadrukiem – to przedmioty przydatne, z których korzysta każdy i we wszystkich miejscach. Długopis to niezwykle uniwersalny i przydatny gadżet, a dodatkowo nawet długopisy wysokiej jakości nie będą dla firmy wielkim wydatkiem. Ten niedoceniany przedmiot może bardzo pomóc w promocji.

Często wybieranym sposobem i zarazem sprawdzoną metodą promocji marki są też kubki reklamowe, które na pewno nie będą dla nikogo bezużytecznym gadżetem, a będą z każdym łykiem kawy i herbaty przypominać o istnieniu firmy, która je stworzyła i wręczyła.

Niedoceniane, ale równie skuteczne i praktyczne są torby reklamowe, które raz wręczone, możliwe, że będą towarzyszyć obdarowanemu codziennie i będą dzięki temu przypominać o marce i jednocześnie będą zauważane przez inne osoby, co może przynosić firmie dodatkowe korzyści. Podobnie działają parasole reklamowe, które z pewnością nie zostaną wrzucone na dno szuflady, ani ciśnięte w kąt i zapomniane.

Chcąc zamówić jakiekolwiek artykuły promocyjne, należy pamiętać, że niektóre z nich mogą nie nadać się na wszystkie okazje. Przykładowo, parasole reklamowe, choć są pomysłowe i oryginalne, to nie sprawdzą się w środku lata, a kubków reklamowych nie zabierzemy ze sobą na zagraniczne targi. Kubki i torby reklamowe są bardzo dobrym pomysłem, ale wymagają miejsca i często także wcześniejszego zaplanowania akcji promocyjnej. Firmowe długopisy z nadrukiem natomiast możemy mieć przy sobie w każde miejsce. Dobrze wybierać bardziej uniwersalne upominki reklamowe, które sprawdzą się w każdej sytuacji.